Mitama Dance of Wealth
Additional downloadable content that increases the spawn rate of "Saki Mitama", demons that drop items that can be sold for Macca. *There is still a low chance of Mitama spawning even without this DLC. *You can revert the spawn rate mid-game from the Options menu.