Behaviour Interactive Inc.OtherShooter
The lighthouse Sanctuary was supposed to be a symbol of hope. A light forward in the darkness of a ravaged world. Inside its walls, those seeking shelter found only pain and death. Meet Your Maker’s Sector 1 Cosmetic Collection invites you to delve deeper into the Dreadshore. Let your twisted creativity flow with cosmetics inspired by the infamous New England Sanctuary and the lone prisoner that escaped its sinister experiments. The Sector 1 Cosmetic Collection includes: 1 DECOPACK: Light’s End 2 Blocks (Each available in 3 shapes) - Lighthouse Brick - Lighthouse Window Build with lighthouse pieces that were made to survive the elements. 2 props - Convex Wall - Drainage Pipes Lighthouse facility parts that are worn and r usted after years of use. 1 animated prop - Machine Window Moving machinery that powers a lighthouse beacon, luring Raiders in with its eerie glow. 8 Decals Paint your Outpost with the patterns of a traditional lighthouse. 1 WEAPON SKIN: - Dreadnought A Demolition Cannon born from the hard steel of a beached warship. 1 CUSTODIAN SKIN: - Maelstrom Another suit inspired by the legendary figure said to have trawled the ocean depths for the dead. *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout.