Life is Strange: Before the Storm Deluxe Upgrade
Deluxe Upgrade pack contains: - Bonus Episode: ‘Farewell’ - play one last time as a young Max Caulfield in a special bonus episode... (Bonus Episode will be released after Episode 3) - Exclusive New Mixtape Mode – Design your own playlist from the Life is Strange licensed soundtrack and listen to it alongside a cinematic scene from the game. - Exclusive outfit pack - Change up Chloe's look with three new complete outfits. Includes Punk Doe, Hawt Dawg Man & Illuminati outfits. *Deluxe Upgrade requires Ep1 to access content. Deluxe upgrade does not include Episodes 2 & 3 Life is Strange: Before the Storm features Chloe Price a 16 year-old rebel who forms an unlikely friendship with Rachel Amber, a beautiful and popular girl destined for success. When Rachel’s world is turned upside down by a family secret it takes their new found alliance to give each other the strength to overcome their demons.