This pack includes 6 new cars: 2012 Ferrari 599XX Evoluzione; 2012 Gumpert Apollo Enraged; 2012 Lamborghini Aventador J; 2012 Ford Mustang Boss 302; 2010 Alfa Romeo 8C Spider; 1957 Chevrolet Bel Air. In-game credits or Tokens are required to add these cars to your career garage. This pack also includes 5 new cars with custom paint jobs created by Turn 10 exclusively for Limited Collector's Edition owners.