Hunt: Showdown 1896 - Spirit of Nian
This DLC contains two Hunters, one Weapon, and two Tools: - North Star (Hunter) - The Sovereign (Hunter) - Sniper's Gift (Officer Carbine Deadeye) - Dragon's Song (Blank Fire Decoys) - Fire Monkey (Fusees) North Star and the Sovereign: These Chinese Hunters cut their teeth and learned their trade by facing the legendary monster Nian that marks the turning of the Chinese year by coming out to hunt. After facing Nian year after year with brutal, bloody success, they immigrated to the United States in late 1895, in spite of the Geary Act, with help from both Trevors and Huff – Bringing their legendary weapons: Nagant Officer Carbine, Blank Fire Decoys and Fusees.