High Roller Pack
The High Roller Pack includes the High Roller Suit and the Krugermeier 2-2 Pistol. The High Roller suit dresses Agent 47 in a fancy tuxedo discreetly outfitted with the Krugermeier 2-2, an accurate, reliable stealth weapon with a built-in silencer. The High Roller Pack is also available as part of the Suit and Gun Collection.