Halo Wars 2: 9 Blitz Packs + 1 Free
Prepare for Halo Wars 2’s Blitz mode with 9 Blitz Packs and get 1 free bonus Packs! Build up your armies, unlock new Units and level up your existing cards with this starter pack for Halo Wars 2’s Blitz mode. Each pack contains a selection of cards that can range in rarity from Common to Legendary.