FS22 - Porsche Diesel Junior 108
From the characteristic red paint to the smallest details of the body and the construction beneath the virtual hood: The Porsche Diesel Junior 108 digitized for Farming Simulator 22 is true to the original. Authentic to the style from over 60 years ago, you extend your agricultural fleet with an iconic eye-catcher and probably the most popular Porsche tractor of its time. Maybe even all time. For classic vehicle enthusiasts and modern machine collectors alike, this historic tractor, affectionately known as the ""Red Nose"", remains a milestone in tractor design. Thanks to its distinctive rounded hood and its white rims, not only connoisseurs of agricultural machinery identify the Junior 108 as an original Porsche.