The Big Fish lure pack is a 37-piece equipment pack that is designed to help you single out not just individual species of fish but the biggest as well! Containing a brand-new boat with three new wraps, a licensed kayak in 4 colour patterns and a large selection of lures, this pack is perfect for targeting the predator fish found across all venues in-game. The Big Fish lure pack introduces our first licensed kayak – the ‘Big Rig FD’ kayak from Jackson Kayak as well as a new boat manufacturer – the ‘2185’ bass boat from Recon. The Big Rig FD kayak comes in 4 designs – Battleship, Dorado, Forest Camo and Marsh. The 2185 Recon boat comes with wraps from Norman, Arbogast and Cotton Cordell. This fully licensed pack contains a wide range of lures including the ‘Deep Little N’ from Norman, Hula Popper from Arbogast and a selection of products from Cotton Cordell, Smithwick and Nichols Lures that are perfect for bass, muskie, pike and walleye amongst others.