February Jalopnik Car Pack
This pack includes 6 new cars: 2013 Subaru BRZ; 1973 Mazda RX-3; 1970 Nissan Datsun 510; 2012 Toyota FJ Cruiser; 1991 Ferrari 512 TR; 1966 Ford Country Squire. In addition, Season Pass holders receive the exclusive 2010 Devon GTX. In-game credits or Tokens are required to add these cars to your career garage. Season Pass holders receive the February Jalopnik Car Pack free with Season Pass. Do not purchase this pack if you are a Season Pass holder.