Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Expand your Farming Simulator 19 experience with the Mahindra Retriever DLC giving you access to this unique utility vehicle. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.