DiRT Rally 2.0 Deluxe Content Pack 2.0 (Seasons 3 and 4)
Contains all content from DiRT Rally 2.0 Seasons 3 and 4, as well as the Colin McRae: FLAT OUT pack. Add 6 challenging locations including Jämsä, Finland in rally and the Yas Marina Circuit, Abu Dhabi in rallycross. Add 15 iconic rally and rallycross cars to your garage, including the Ford Focus RS Rally 2001 and the championship-winning Peugeot 208 WRX.