Armello - Warlord Brun Hero Skin
Bear orators speak of Brun's exile, but few dare acknowledge the titan the Clan's betrayal produced. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes!