Armello - The Bandit Clan
Fight for glory as the infamous Bandit Clan in Armello's first Clan DLC! The Bandit Clan DLC features four new playable Heroes, over 50 unique Bandit quests, Bandit Dice, a new Bandit Clan Ring, and a bunch more goodies! NEW HEROES Scarlet, The Bandit King This fox is a natural leader. Charm, wit, and merciless determination. Twiss, Little Lightpaw Tiny squirrel, greatest thief Armello's ever known. Sylas, Fisher of Souls An otter motivated by nothing but revenge. Lives for the kill. Horace, The Iron Poet An old knight too skilled to die, a badger too loyal to retire. NEW QUESTS Carve your own epic tales of banditry with over 50 new quests unique to the Bandit Clan! NEW DICE Roll in style with the ornate Bandit Clan Dice. NEW RING The infamous Serendibite ring only available to Bandits! NEW AMULET Useless for anything but a hearty Bandit-sized brag. GUPPY CARD SKIN Bring Armello's unluckiest Squire on your quest for the throne!