AC4BF MP Characters Pack #1 Blackbeard’s Wrath
Ready for another sea-worthy challenge? This pack contains three new fearsome contenders who will keep you on your toes: The Jaguar, a good and mighty Aztec Templar; Blackbeard, the most feared pirate of the seven seas; The Orchid, the stone-hearted pirate queen. Test your abilities by engaging in countless battles against these cold-blooded champions.