This pack has everything you need to celebrate the 4th of July: Premium Account days; "Red, White, & Blue" camouflages; and access to U.S. Tier IV Premium battleship Texas, which will be yours to play for 14 days! The bundle includes: 14-day access to U.S. Tier IV Premium battleship Texas 4 days of Premium Account 4x "Red, White, and Blue" camouflages Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.