Wargaming.netAction & adventure
Add all-new Campbeltown A to your collection with more goods to boot! The bundle includes: British Tier II Premium destroyer Campbeltown A 6x Union Jack camouflages 6x Common Credit Boosters 20,000 Global XP 400,000 credits If you already have Campbeltown A in your Port, you'll receive compensation in the form of 1,500,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.