WARRIORS OROCHI 4: Scenario Pack 2
A total of 5 scenarios will be added. Enjoy playing new scenarios. ■Content Scenario "Zeus's Judgment" Scenario "Oust the Archvillains" Scenario "Battle for the Wine of the Gods" Scenario "Battle for the Bracelet" Scenario "All-out War! DW Vs. SW" ■How to use You can select scenarios from camp by selecting "Sortie" - "DLC". Note that these products are included in the Season Pass.