WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 1
Legendary costumes for original WARRIORS OROCHI officers will be added. Enjoy fighting battles in an all-new way. ■Content Legendary Costumes for: Taigong Wang, Fu Xi, Nuwa, Sanzang, Kaguya, Nezha, Susano'o, Shennong, Yinglong, and Nezha (Human) ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".