WARRIORS OROCHI 4: Deluxe Edition Bonus Pack
■Content ・Bonus weapons "War God's Halberd", "God Smiter's Pike", and "Abaddon" ・30,000 Growth Points ・3,000 Arena Points ・The character "Yinglong" will be unlocked. ■How to use ・Weapons You can change weapons from camp by selecting "Weapons" - "Equip Weapons". ・Growth Points You can use growth points to level-up your characters from camp by selecting "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels". ・Arena Points The points can be used at the Battle Arena to unlock characters or obtain weapons. ・Unlocked Character You can select the character at camp from "Party" - "Form Team".