Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Solstice Warden's Forbearance
The Solstice Warden’s Forbearance collection contains two premium cosmetics for Victor Saltzpyre: the Solstice Warden’s Hood and the Solstice Warden’s Forbearance skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Witch Hunter Captain career. About the cosmetics: Solstice Warden’s Hood - Hat The sting of frozen metal against the cheek is merely another trial to bear in Sigmar's name. Solstice Warden’s Forbearance - Skin The fortitude of righteousness offers, if not warmth or comfort, then at least forbearance to tolerant that which by duty must be borne.