Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Huntsmarshal's Raiment
The Huntsmarshal's Raiment collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: the Kossar's Crown hat and Wulfhart's Array skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Huntsman career. About the cosmetics: Kossar’s Crown - Hat By tradition, a hat only worn by a hunter who has wrestled a bear into submission and lived to tell of it. Wulfhart's Array - Skin Hunting garb of one Markus Wulfhart, monster slayer and huntsmarshal of the Empire. Practical garb for a practical man.