Warhammer: End Times - Vermintide - Collector's Edition
Vermintide is an epic co-operative action combat adventure set in the End Times of the iconic Warhammer Fantasy world. The Collector’s Edition comes with five unique hero hats (one per hero) and two exclusive trinkets which will all be available when the game launches. See you in Ubersreik, heroes!