Warhammer: Chaosbane Season Pass
Make your Warhammer: Chaosbane experience even better with the Season Pass. The Season Pass contains: - An additional chapter for the campaign - A modified skill tree - A loot boost for basic fragments - New emotes - Several additional familiars Save money on the additional content for Warhammer: Chaosbane by purchasing the Season Pass.