Warhammer: Chaosbane Deluxe Pack
Enjoy additional content for Warhammer: Chaosbane with the Deluxe Pack. The Deluxe Pack contains: _ A gold boost _ A pack of 4 character emotes _ A pack of 4 pets for your character Save money on the additional content for Warhammer: Chaosbane by purchasing the Deluxe Pack.