Warhammer 40,000: Darktide - 14,000 Aquilas
Buy the time-limited Warhammer 40,000: Darktide - Imperial Edition - Launch Bundle (available Oct. 4 - Oct. 18, 2023) and get 14,000 Aquilas (premium currency) for free! Take back the city of Tertium from hordes of bloodthirsty foes in this intense and brutal action shooter. Warhammer 40,000: Darktide is the new co-op focused experience from the award-winning team behind the Vermintide series. As Tertium falls, Rejects Will Rise.