Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
The true tale behind the Circle of Five's younger days, recounting the youthful dreams of Amleth and his friends. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 2 of the game's main story.