Uplay Passport
BY REDEEMING YOUR UPLAY PASSPORT, YOU GET INSTANT ACCESS TO ONLINE MULTIPLAYER & BONUS CONTENT.Unlock Coop campaign. Unlock Online Guerilla mode. Unlock 2 more multiplayer game modes. Download a Ghost Recon: Future Soldier Theme. Select two options instead of one at a weapon decision point to customize and develop your character.Receive the M60 and RPK light machine guns in Ghost Recon Future Soldier. Available for the rifleman class only.Receive the "Rooftops" map to play in Guerrilla mode.