Unseen Armour Bundle
A Dark Harvest costume set with a distinctly UNΣЭЭN look. Contains: - 2,300 Platinum (2,000 + 300 bonus!) - Unseen armour skin (helm, chest, arms and legs) Available for a limited time only.