Ultra Femme Fatales Pack
Download the third ultra-powered pack of alternate costumes for Super Street Fighter IV! New costumes for Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose and Cammy are included. Make these gorgeous and dangerous femme fatales ultra stunning with some brand new threads!This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.