Tuk Tuk Boom Boom
Try out a true weapon of mass destruction in the new and improved Tuk Tuk. No longer the runt of the litter, this particular Tuk Tuk features a ridiculously oversized mounted weapon on the roof. Just the thing you need to wreak havoc in paradise!