Train Sim World: Tees Valley Line: Darlington – Saltburn
Experience a bygone era of British Rail in the historic birthplace of railways and the heart of the British Steel industry in Train Sim World: Tees Valley Line. Operate your trains over an aging rail network with out-of-date infrastructure on a route deep in transition between old and new. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach back in time and touch them. It’s your job to carry steel over the rails that follow the route of the historic Darlington & Stockton Railway, the world’s first commercial railway. Manage your powerful locomotives and heavy trains navigating the scenic countryside and industrial centres of North East England. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a chapter of British railways long forgotten in time.