Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4 Compatible: Arosalinie which is available as a separate purchase. Nestled in the Swiss peaks, the Arosa Line winds its way along mountain ridges and valleys. While a passenger route, the line also plays host to a series of rail-served industries, including an aggregate terminal sat just outside of Arosa station. It’s your job to carefully haul Fac wagons, attached to the rear of passenger trains, up the 1km in altitude from Chur to Arosa, shunt them into the terminal for unloading, before reattaching them for the nail-biting downhill run. The Ge 4/4 II arrives in 2 new liveries: loco no. 629 Neubau Albulatunnel, and no. 622 Hakone Tozan Railway. Expand your metre-gauge collection with new stock, scenarios and services, and get back to work along the classic Arosalinie with Rivet Games’ RhB Arosa Aggregates Pack!