Please Note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World: Horseshoe Curve which is available as a separate purchase. Celebrate the history of US rail with the NS Heritage Livery Collection for Train Sim World 3, which depicts 9 liveries on a fleet of Norfolk Southern’s ES44AC locomotives: - 8025 represents the Monongahela Railway - 8099 recalls the colors of the Southern Railway - 8100 is buzzing with Nickel Plate Road memories - 8101 wears the stately stripes of Central Of Georgia - 8102 harkens to the famed Pennsylvania Railroad, most iconic - 8103 is big, bold and blue with its Norfolk & Western livery - 8104 continues the primary color parade for the Lehigh Valley - 8105 brings back the Interstate Railroad - 8114 returns to home rails, wearing the original Norfolk Southern livery Use these liveries on a selection of new scenarios and within Timetable Mode on Horseshoe Curve.