Step back in time and take control of the famous LMS Jubilee Class. Carry passengers on a journey of a lifetime along the West Coast Main Line, over the Runcorn Bridge and right into the heart of Merseyside. Additionally, be in charge the hard-working LMS Stanier 8F Class on heavy freight trains. Master the art of steam simulation and take on the challenge of the 1950s - with no modern comforts to rely on, the only safety system is your wit! Learn the finesse and rhythm of each locomotive to determine your speed and keep to the timetable. Drive trains, ride around as a passenger or in the guard’s van, complete the route tasks, or simply pick a vantage point and watch the action unfold. Create your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them with Creators Club.