Everything from Starter Access, plus for one year: - Access more than 1500 tracks, including all full official campaigns ever released, and keep them forever. - Enjoy a new player-made track curated by Ubisoft Nadeo every day (Track of the Day). - Face your friends in the daily competition (Cup of the Day). - Play against the best players’ times (ghosts). - Join activities created by Club players (campaigns, online rooms, competitions, and rankings). UNIQUE WAYS TO SOCIALIZE - Customize your car with more than 2,000 unique car skins. - Create your Club to organize your own activities and share car skins, tracks, and 3D items. - Create LAN parties with the local server. - Host online rooms on dedicated servers or your own.