Total War: WARHAMMER - Realm of The Wood Elves
The Realm of The Wood Elves DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Realm of the Wood Elves Campaign Pack introduces the Wood Elves as a playable race to Total War: WARHAMMER. These wild warriors, accompanied by their Dryad, Treemen and Forest Dragon allies, bring a unique new gameplay experience to the grand campaign. Players can embark on campaigns as two Legendary Lords: Orion the King in the Woods, and the ancient treeman Durthu, each with their own particular playstyle and campaign objectives. Along with unique tech-trees, campaign mechanics and much more, this pack also comes with an extra narrative Campaign, The Season of Revelation.