Total War: WARHAMMER II – The Silence & The Fury
The Silence & The Fury DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Silence & the Fury Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Oxyotl (Lizardmen) and Taurox (Beastmen), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Lizardmen and Beastmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.