Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Caveira
Known as a brutal interrogator, Taina “Caveira” Pereira’s makes for a fearless Operator on the field. Originally from a small town on the outskirts of São Paulo, her life could have taken a turn for the worse when she was arrested at 16 on robbery charges. Her promising profile allowed for an exception, giving her the option between entering a juvenile reformatory and working with BOPE. Caveira’s predatory stealth technique, the “Silent Step,” allows her to lurk on her prey, almost inaudible, until it’s too late. Caveira’s ability allows her to sneak on her target, swiftly immobilize them and force them to divulge the position of the opposing team (the interrogation mode). She is also equipped with the “Luison,” a unique PRB92 with a custom suppressor and subsonic ammunition. Do not simply neutralize your opponent; make sure that no one gets away.