Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Blackbeard
Born and raised in the Pacific Northwest, although his parents were college professors, Craig “Blackbeard” Jenson became obsessed with everything military. He dedicated himself to becoming a Navy SEAL, seeing them as the ideal blend of mental and physical strength. Equipped with the TARS Mk 0, Transparent Armored Rifle Shield, a prototype based on armor shield technology for tank gunners, Blackbeard increased his mobile protection without diminishing his field of vision.