The Dragon of Dojima Skin
The Dragon of Dojima Skin DLC contains a Kazuma Kiryu skin to be used as a cosmetic item for Sakamoto Ryoma. This DLC is only included in the Digital Deluxe version or DLC Deluxe Upgrade Bundle and cannot be purchased separately.