Terraformers: New Frontiers
The ‘New Frontiers’ DLC for Terraformers adds the option to found outposts on other celestial bodies in the Solar System. Explore the dangerous atmosphere of Venus, adapt to the massive gravity field of Jupiter or research the mysterious rings of Saturn.