Templar Pack
Become the ultimate Assassin Hunter with Templar customisation items for your ship, weapons and a new outfit: Templar Sails, Templar Wheel, Templar Sword and Daggers, and the Ghost Templar Outfit.Get an exclusive bonus mission: The Siege of Fort de SableIn this fort-raiding mission, continue the battle at sea in the unexplored northern territory of the New World.