Steelport Gangs Pack
Get some new gangwear for your wardrobe with six new outfits. Disguise yourself as a Morningstar Soldier or blend in with the Luchador Specialist crowd. You can even try out the Decker cyberpunk style and get in touch with your inner techno-goth!