Starter Airdrop
"Kickstart your multiplayer experience: 2 Elite Packs + 5 Operations Packs + 5 Versus Boosters + 5 Horde Boosters. Elite Packs unlock 5 random customization cards - Includes 1 Rare-or-better item with an increased chance of scoring a Legendary card. Operations Packs supply 5 random cards including Bounties, Class Skills; at least 1 is a customization card: emblem, weapon or character. Versus Boosters grant 5 consumable Versus Bounty cards. Horde Boosters grant 4 Horde Skill cards and 1 consumable Horde Bounty card."