Star Trek Online – Ascension Exclusive Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol
Incursions from the Mirror Universe have come to a head. Resist one of the largest threats the galaxy has every faced with your Xbox-exclusive Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol. Gather your courage, your strength, and your forces in Star Trek Online: Ascension, now live on Xbox!