Ride every corner of the world with the Mt. Fuji & friends Pack. Race and Trick your way down 6 unique event drops on the legendary Japanese mountain that owns the horizon in Tokyo – Mt. Fuji. Race through cherry blossoms, grind through Torii arches, and trick off ancient pagodas. Also included as playable characters are fan favorite SSX veteran Eddie Wachowski, and pro snowboarder Travis Rice – the first ever real-world rider to be a playable character in SSX franchise history. Top all the leaderboards with character specific Ultimate level snowboards with attribute perks for Eddie, Zoe, Mac, Kaori, and Elise, plus a bonus GeoTag! You get a Mountain of content in this Pack!