SOLDIER Materia Set
<Pre-order Bonus Content> - SOLDIER Materia Set Makes three materia: Dark Fire, Dark Thunder, and Dark Blizzard available early in the game. These materia allow the use of attack spells that inflict "Poison" and "Silence" status ailments in addition to their respective elemental damage. *Use of pre-order bonus content requires Internet access.