Shadow of the Tomb Raider - The Serpent's Heart - Add-on
Deal with the repercussions of a failed uprising! In order to save the lives of dedicated Rebels, Lara Croft must navigate the treacherous waters of a never-before-seen challenge tomb, infiltrate enemy barracks, and confront them directly in their mountain hideout.