Shadow of the Tomb Raider - Outfit: Sinchi Chiqa Battle Dress
Obtain the Sinchi Chiqa Battle Dress for Shadow of the Tomb Raider. It enables crafting of extra ammunition, and reduces damage from projectile weapons with its versatile plates.